söndag 6 april 2014

Kawaramachidori

Varje gång jag har gått ner mot Kawaramachidori/Shijo street (enooooooormt shoppingområde) så har jag gått vilse. Skulle hitta till Loft (<3 Loft är bäst; typ Åhlens fast awesome och med söta saker) idag, men såklart åkte jag vilse. Var först tvungen att hitta till en uttagsautomat (alla kontanter tog slut när min landlord ville ha hyran i... -trumvirvel- kontanter!!!! varför vara smidig och använda kort liksom) vilket tog en timme då bara 7/11 har ATM för utlänningar typ, verkar det som. Sen mot frukost. Ahah mina matvanor är helt åt helvete här borta, har ätit en gång om dagen och när jag väl äter så är det typ nikuman. (Jag har dock upptäckt att mina nikuman är sjukt mycket godare än dessa här borta, hehe) (jag har för många parenteser, tappar bort mig). Plus att jag har sovit ca 3h om dagen i en vecka, och jag är inte så trött? Idag däckade jag i och för sig vid tre och vaknade sju, så jag kommer ju inte kunna sova i natt...bra där, Cat.

Jag kom i vilket fall fram till Loft tillslut och nu kan jag hela området utantill. Vad jag ville säga med allt det här var att; jag skulle åka för att köpa ett täcke (bl.a.) men kom hem med världens mysigaste morgonrock istället??? Den fyller funktionen som var tänkt åt täcket lite bättre haha så det var inte helt på impuls.


 photo 2014-04-06-15-57-27_deco_zps38f12f46.jpg

Oj vad jag inte gillar att ha bilder på mig själv x) men visst ser den mysig ut!! 

Fin bild från igår med Misaki och Haruka; 


 photo 20140405_205834_zps4a88762a.jpg

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på sakurablomstren i natten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, det var väldigt fint ^_^

      Radera